Pri svojem delu se vsak dan srečam z različnimi predsodki, ki so nastali zaradi močne akademske usmerjenosti psihologov in neučinkovita poslušanja za potrebe, pričakovanja in želja klientov oziroma strank. Mnogi so si na podlagi izkušenj izoblikovali različna mnenja o psihologih in psihologiji. Npr. “Psihologija je za tiste, ki rešujejo svoje težave.” Npr. “Psihologi komplicirajo in ne odgovarjajo na vprašanja!“.

Vztrajajoča (zmotna) prepričanja v psihologiji

 

Med potencialnimi klienti in strankami so tudi takšni, ki imajo neprijetno izkušnjo s psihologi in psihologijo. Velikokrat so izdelki psihologa kompleksni, nejasni in ne odgovarjajo na vprašanja, ki nam jih postavijo naše stranke. Enostavno niso “uporabna psihologija”. Vsak tak primer je nastal na določeni osnovi in izoblikovalo se je (vztrajajoče) prepričanje. Mnogokrat bi se postavil na stran stranke, saj resnično verjamem, da niso dobili odgovorov na vprašanja, ki so jih postavljali. Verjamem, da je ključ v uravnavanju pričakovanj. Naloga psihologa in vsakega dobrega poslovnega partnerja je, da uravna pričakovanja in jasno postavi meje svojih zmožnosti. Verjamem, da se za uspešno izpolnjena pričakovanja trudite tudi vi, zato predlagam, da ne obupate nad psihologi in uporabno psihologijo.

Obstajajo pa tudi tisti, ki imajo dobre izkušnje s psihologi in psihološkimi storitvami. Mnogokrat je pomembno, da se psiholog in klient dobro ujameta med seboj. Takrat so izkušnje mnogo bolj spodbudne in učinki zelo pozitivni. Mnogokrat so to osebe, ki so izkusile uporabno psihologijo. Hkrati pa pogovor, diskusije, vaje, coaching, svetovanje ali psihoterapijo sprejele odprto. Še lažje, če si spremembe tudi iskreno želijo in so motivirane za delo. Pomembno je, da med klientom/stranko in psihologom sklenemo dobro partnerstvo in si postavimo realne cilje.

Zakaj uporabna psihologija?

 

Poskušamo se zavedati želja, pričakovanj, predsodkov, (vztrajajočih) prepričanj in spoštovati vse izkušnje svojih klientov, poslovnih partnerjev ter potencialnih strank. Zato smo oblikovali jasen namen: “Želimo vas navdušiti za uporabno psihologijo.”

Zakaj uporabna psihologija prinaša rezultate

Kako bomo skrbeli za vaše navdušenje nad uporabno psihologijo?

 

Dovolite nam, da na podlagi prijaznega, sproščenega in partnerskega pogovora ugotovimo vaša pričakovanja in vam predlagamo najboljšo rešitev. Rešitev bomo vedno prilagodili vašim potrebam in željam. Pripravili bomo ustvarjalnoprodorno, realno in strokovno rešitev, hkrati pa od nas pa lahko pričakujete tudi stalne realne povratne informacije in usmerjenost k največji uporabni vrednosti našega dela. Menimo, da je zelo pomembno, da psiholog na sproščen in dostopen način pripravlja aktivnosti za svoje kliente in poslovne partnerje. Ob enem pa skrbno razmišlja o psihološki etiki in se odloča za spoštovanje dogovorov etičnega kodeksa.

Kaj točno predlagamo?

 

“Pogovor s psihologom, ki čez čas predlaga rešitve polne spoznanj, znanj, tehnik in strategij uporabne psihologije, ki vam bodo v podporo, da boste vsak dan postajali še boljši pri svojem delu in življenju.“. Naše ideje in rešitve bodo združevale različna področja psihologije. Osredotočili se bomo kako pripeljati znanja, spoznanja, tehnike, metode in strategije iz kognitivne psihologije, psihologije osebnosti, psihologije vplivanja, psihologije komunikacije, čustvene inteligentnosti in drugih področij uporabne psihologije. Opazili boste, da vam naša orodja lahko pridejo prav pri vašem delu in v življenju.

Še več o konkretnih idejah in rešitvah si lahko ogledate na naši spletni strani: https://taktika-plus.si/storitve/

Vas zanima uporabna psihologija?

Vabljeni, da se povežete z nami.

Jan Kovačič, univ. dipl. psih.
E: jan.kovacic@taktika-plus.si
M: 031-753-802

V mesecu decembru 2018 bomo na Taktiki plus izvajali 3 delavnice na temo agilnosti